Just another WordPress.com site

Uncategorized

AKU BUKAN PILIHANMU

abang..kenapa setakat ni jer hbgan kita??apa salah ma kat abg???besar sgt ker salah ma kt abg??abg kenapa abg mainkan perasaan ma n bg harapan palsu kt ma setelah ma serah cinta ma kt abg?????????????
sampai hati abg buat ma cmni..abg igt senang ke untuk ma bg cinta ma kt laki!!bila ma dah bg, abg pulak tinggalkan ma..tp itu dulu..ma tw ma bukan pilihan abg..dari dulu lg ma nmpk abg xbersungguh ngn ma..xpela abg, ma doakan semoga abg bhagia di samping org abg cintai..but u r my true love that i was found..remember that!!
mungkin jodoh kita sampai disini..thanks bnyk2 mengajar ma erti sebenar insan bergelar LELAKI!!
Semester ni cukup menderita ma tanggung..xberbaloi ma tunggu abg selama 9 bulan..dan2 lepas blk abg tgglkan ma..ma harap akan ada sinar baru untuk ma sepertimana abg dh jumpa sinar dlm hidup abg..thanks 4 everything..=(
abang..
lupakah abg pada jnji2 abg yg abg akan tunggu ma hbs belajr n datang meminang ma..ma pegang janji2 abg..tapi kenapa abg xtunggu ma!!knpa abg pergi pada org lain…
abang..
ma taw ma da buat salah pada abg,,..ma taw abg terasa terkongkong dgn tindakan ma..ma buat semua tu sbb sygkan abg..everything about u i need 2 know..bcoz love you so much!!tp knpa abg xblh terima kekurangan ma??abg, ketahuilah..nobody is perfect!!!tp abg sedikit pun xkisah apa ma buat..yela kan , syg abg kt ma syg sbgai adik..
kenapa abg mudah melafazkan kata-kata kesat pd ma..senang untuk abg kritik ma bkn2..tp xpe, sbb ma syg abg sgt ma trima je kritikan abg sebagai nasihat untuk ma..
abang..
kenapa mudah je manusia nie berubah???abang, ma harap abg baca semua luahan ma nie dlm blog kita ni..ma wujud blog nie ketika ma ngn abg lagi..nama blog nie sempena nama ma dgn abg..(ema + masha = emasha)..actually, i really dont know why im still loving u?????????????????????????????sdgkan abg xpernah nk buat perkara yg ma suka..sbb abg xpenah nk tnya pe ma suka kan..your life is so simple as yours…
abang…
ma xtawla abg akan baca xluahan hati ma nie..mgkn baca @ tidak..=(..
mungkin ketika abang baca luahan hati ma nie, ma sudah kepunyaan org lain @ ma sudah tiada lg didunia nie@ abg dh kahwin bersama pilihan hati abg..tp xpe, abg bhgia ma pn bhgia, wlupn hakikatnya hati nie allah je la yg taw..
abang.
suara abg masih terngiang2 di telinga ma..gurau senda abg, tawa abg, marah abg,,semua masih dihati ma..ma akan tetap igt abg 4-ever..
abang..
mungkin abg tidak tahu..b4 abg balik sabah..ma sudah buat jadual dalam hidup ma apa ptt ma buat smbil menunggu abg blk dri sabah..ma masih igt lg..ma kerja untuk penuhkan masa cuti ma smbil tunggu abg..
abang,,tidak cukupkah penantian ma selama ini..sekiranya ada insan yg boleh sygkan abg seperti ma syg abg, ma redha..ma serahkan pd abg..ma dh hbs usaha&ikhtiar untuk dptkan abg balik..tetapi abg tetap dengan keputusan abg..abg mmg seorang yg tegas..
abang..
untuk pengetahuan abg, ma xblh nk pggil abg dengan pggln sha..cukup berlainan perasaan tu..abg, xcukupkah pengorbanan ma selama nie??ma tggu abg, ma jemput abang dari airport, ma pujuk abg siap dtg umh lagi, ma bg hadiah kt abg????tp abg xpenah nmpk pengorbanan ma tu..sedangkan abg xpenah nk buat ma semua tue.. tp xpe, sebab ma syg kn abg, ma ikhlas buat semua tue..tp syg abg kt ma sebagai ADIK!!!!!!!
hanya allah yg tahu perasaan ma ketika abg ckp semua tue..tergamak abg!!!
abang..mulai tarikh 1/5/2011..sudah cukup untuk menyedarkan ma bahawa abang memang xsygkan ma n ma kena akui semua itu yg abg bkn jodoh ma..=(
setakat ni la coretan ma untuk MD TEMAS HA HUSSIN..
yg ikhlas..
ERMA BT MUSTAPA..


motivasi

bacalah..


nGERIIIIIII!!!

JANGAN TGK JIKA LEMAH


hantu

misteri


blog cinta

#mce_temp_url#


tentang cinta

#mce_temp_url#


KEJAUHAN

DIKEJAUHAN INI

Sayang… di kejauhan ini

Ku sentuh hatimu dengan rasaku

Debarnya debar cinta

Denyutnya denyut setia

 

Ku usap air matamu yang jernih

Dengannya ku sulamrasa kasih

Kutatap matamu yang duka

Di situ kutemui makna rela

 

Sayang.. dikejauhan ini

Ku sapa salam setiamu

Ku sambut  senyum mesramu

Onak, duri dan jeriji besi ini

Tak kan menghalang bicara

… rasa kita berdua

Sayang, sayang, sayang,

Semakin terpisah…

cinta kita  semakin indah

Semakin jauh…

kasih kita semakin kukuh

Kita boleh hilang segalanya

Namun kita tidak mampu kehilangan cinta!